Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

7 Safar 1432H - Kisah seorang pegawai tentera Angkatan Tentera Malaysia (ATM) yang bersara dari perkhidmatan dan menjadi sukarelawan semasa Peperangan Balkan. Atas rasa simpati dan tanggungjawab sesama saudara Muslim, beliau telah menyertai tentera Bosnia menentang tentera Serbia semasa Peperangan Balkan. Dengan pertolongan Allah, beliau dan pejuang Bosnia yang lain telah berjaya mengalahkan tentera Serbia dalam beberapa operasi.

Hayatilah kisah benar ini. Pengalaman seorang Mujahedeen moden dan rakan-rakannya di medan pertempuran Jihad. Harga RM 35.00 sahaja termasuk pos (Malaysia sahaja), berhalaman 222 muka surat.


Pembelian boleh dibuat seperti berikut:

1) Pembayaran melalui mesin ATM atau online ke akaun Maybank 112192117045

2) Emel bukti pembayaran sama ada mengimbas (scan) resit pembayaran atau 'print screen' maklumat pembayaran ke emel amirarzmy@yahoo.com. Sertakan juga nama, alamat dan nombor telefon.

3) Jangkamasa penghantaran mengambil masa 3 hari bekerja dari tarikh pengesahan pembayaran.

4) Segala kesulitan boleh hubungi saya, Amir di 012-3917703
Sekian, terima kasih.

Berkaitan:
The Hunt For Bin Laden dan My Jihad sangat kontras
Palestin: Syahid atau kemenangan!
My Jihad: Walked the walk, fought the fights

Asy-Syahid Sheikh Ahmad Yasin

7 comments:

Hilmi Isa said...

As salam Tuan Web.
Saya amat berminat dengan tajuk buku ini. Adakah buku ini masih dijual di mana2 kedai buku yg masih lg menjualnya?

Web Sutera said...

Alaikumsalam, Tuan Hilmi. Info yang saya peroleh, buku ini tidak dijual di pasaran terbuka. Hanya boleh didapati dari orang perseorangan seperti mana info di post ini.

Hilmi Isa said...

Terima kasih Tuan Web atas maklumat yang diberikan. Secara peribadi,saya merasa sedikit kecewa kerana buku ini sudah tidak lagi dipasarkan secara terbuka di negara kita. Sayang seribu kali sayang,buku ini tidak disebarkan secara meluas kerana saya sendiri tidak mengetahui buku seperti ini wujud.
Walaupun saya tidak pernah membaca buku ini lagi,namun,berdasarkan tajuk dan sinopsis buku ini,buku ini adalah sesuatu yang patut dibaca oleh orang Islam di Malaysia,terutamanya orang Melayu Islam sendiri. Kisah penulis tersebut patut dijadikan teladan dan iktibar kepada kita. Beliau patut diangkat sebagai seorang wira dan juga membuktikan bahawa orang Melayu Islam juga tidak kurang hebatnya dalam berjihad menentang musuh2 Allah swt.

Web Sutera said...

Sdr. Hilmi, saya pun menyukai buku yang mengisahkan perjuangan jihad walau di mana sahaja dan di era mana pun. Ianya menjadi inspirasi dan semangat, paling kurang pun, dalam menjalani kehidupan. Yang lebih penting lagi ialah jihad dan mati syahid itu adalah seni perjuangan suci.

Hanya Allah yang Maha Mengetahui.

Unknown said...

Salam tuan saya ingin membeli buku ini..masih boleh di beli dari tuan ?

Web Sutera said...

Sdr. Chempaka Dollar.

Maaf, saya tidak menjualnya. Pohon hubungi info yang tertera.

Hidhir Ibrahim said...

Salam,

Mohon izin penggunaan semula gambar cover buku ini ya. Terima Kasih


Photobucket
top