Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

Buku kecil ini bukan sahaja diselitkan dengan panduan perniagaan katering malah, terdapat pelbagai tip dan kaedah yang disampaikan di samping memberikan kata-kata perangsang dan motivasi kepada pembaca agar bersedia menghadapi segala kesukaran dalam memulakan perniagaan katering secara kecil-kecilan hingga besar-besaran.

Buku ini diolah dengan susunan bahasa yang menarik serta mudah difahami oleh pembaca di samping gambar-gambar contoh berwarna yang menarik mata memandang. Buku ini sesuai untuk semua golongan tidak kira golongan professional mahupun tidak profesional. Memandangkan buku ini ditulis melalui pengalaman sebenar maka, maklumat yang diberikan berautoriti dan tepat.

Adalah diharap dengan adanya buku panduan ini, pembaca akan dapat merealisasikan hasrat untuk memulakan perniagaan katering dengan memanfaatkan maklumat, tip serta ulasan yang diberikan oleh penulis sebagai panduan. Buku ini juga sesuai dijadikan hadiah.

Judul: Buat Duit dengan Katering
Pengulas: Beghum Ulfhat Shehnaaz Amir Razli

Penolong Pengarah, Bahagian Gerakan Literasi Maklumat, Perpustakaan Negara Malaysia

Berkaitan: Biodata penulis buku Buat Duit dengan Katering
Buku Buat Duit dengan Katering: Berdasarkan pengalaman sebenar
Buku Buat Duit dengan Katering terjual 1,096 pada Mac 2011
Buku Buat Duit dengan Katering terlaris!
Testimoni buku Buat Duit dengan Katering: Mudah untuk dicerna minda dan bahasa mudah difahami

Testimoni Buat Duit dengan Katering: Terkandung pelbagai petua

0 comments:


Photobucket
top