Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

1 Jamadilawal 1432H - Alhamdulillah. Saya mendapat berita gembira pagi ini. Buku Buat Duit dengan Katering terbitan PTS Professional Sdn. Bhd. dijual sebanyak 1,096 naskah untuk bulan Mac 2011. Dari senarai 75 buah Judul PTS yang Terjual Lebih 1000 Naskhah pada Bulan Mac 2011, buku ini menduduki tangga ke-63.

Terima kasih diucapkan kepada tuan dan puan yang membeli buku kecil ini. Semoga bermanfaat sebagai sumber rujukan, motivasi dan bahan bacaan di masa terluang.

Buku Buat Duit dengan Katering ini siap dicetak pada minggu terakhir Februari 2011 dan mula memasuki pasaran pada awal Mac. Syukur dan tahniah untuk rakan penulis saya, Tuan Imran Yusuf.

Berkaitan:
Testimoni buku Buat Duit dengan Katering oleh Tuan MBA
Biodata penulis buku Buat Duit dengan Katering
Buku Buat Duit dengan Katering: Berdasarkan pengalaman sebenar


P/s: Novel sejarah Laksamana Cheng Ho garapan Tuan Imran Yusuf lagi ganas. Ia menduduki tangga ke-17 terjual sebanyak 1,985 naskah. Novel ini diedarkan selepas Buat Duit dengan Katering. Tahniah!

Berkaitan lagi: Buat Duit dengan Katering 200 Top Seller

0 comments:


Photobucket
top