Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

Pertama kali aku dengar lagu ini semasa di Majlis Keraian, Kesyukuran dan Menyambut Aidiladha anjuran Pakatan Tanam Sawit Sendiri Felda Kota Gelanggi 1, Jerantut pada 30 November 2009 (klik di sini untuk melihat majlis tersebut). Liriknya memang menyentuh kalbu aku, dan aku suka iramanya.

Jom berhibur sambil mengingati akan mati. Kita semua ke sana.
Lagu kedua ialah Aku Cinta Allah. Terima kasih kepada sahabat yang menyediakan video ini.

Pada hari Sabtu lalu, aku mahu nyanyi lagu ini bersama set karaoke di suatu majlis, tetapi malang sahabat yang menyediakan set hiburan tersebut tiada lagu taubat oleh Wali Band.



0 comments:


Photobucket
top