Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

Saudara Ramlee Awang Murshid memaklumkan kepada semua ahli Alaf21 FC bahawa novel beliau, Bagaikan Puteri, memenangi Anugerah Sastera Sabah. Secara peribadi, novel ini memang layak untuk memenangi hadiah sastera. Sekalung tahniah dari saya. Saya berharap dengan hadiah itu, sdr Ramlee akan terus menghasilkan novel-novel yang bermutu, lain dari novel lain, untuk tatapan peminat.

Teruskan berkarya dengan mesej-mesej suci Islam. Saya doakan sdr Ramlee terus dianugerahkan Tuhan idea dan semangat.


Kepada pembaca, sesiapa yang belum memiliki novel ini, sila dapatkan segera, dan dapatkan sambungannya sekali, Cinta Sang Ratu.

P/s: Saya baru balik bercuti pendek ke Taiping. Nanti saya masukkan entri mengenainya.

2 comments:

Abang Long said...

laaaa .... orang Taiping juga ka ?

Web Sutera said...

Saya bukan orang Taiping Abang Long, tapi saya pernah belajar di SARATAS.


Photobucket
top