Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

Panggilan Pak Web bukan tanda tua renta
Masih di awal 40-an tetap muda;
Jiwa membara dek suka membaca
Jom sudikan bersama saya.

Apakah kisah Perang Armagedon? Mohon baca di pautan ini.

Novel PERANG ARMAGEDON adalah sebuah fiksyen 'armagedon' dari sudut pandang Islam. Walaupun ia sebuah fiksyen, saya mengambil ibrah sejarah yang dipesongkan oleh sejarawan Barat-Zionis-Yahudi. Saya mainkan dan terbalikkan doktrin perang akhir zaman yang dimomok oleh musuh Islam, bahawa Islam itu jahat dan mesti diperangi.

Hadis Rasulullah SAW mereka permainkan! Amaran Nabi Nuh alaihissalam dan Nabi Isa alaihissalam (Jesus) mereka pesongkan! Insya-Allah, novel PERANG ARMAGEDON cuba menyanggah teori ‘armagedon’ sumber Barat-Zionis-Yahudi. Sudikannya, ibrah sejarah.

Kami adalah tentera Allah
Siap melangkah menuju ke medan juang
Walau tertatih kaki ini berjalan
Jiwa perindu syahid takkan tergoyahkan.

"(Penulis) menunjukkan Islam lebih hebat dan bijak pada zaman itu. Presiden USA Trubush Wakaka, dan Perdana Menteri Israel Benjamin Sagal - iaitu suruhan Dajjal - sedaya upaya menghapuskan Islam, terutamanya ingin memusnahkan Baitulmaqdis. Pihak mana yang akan memenangi Perang Armagedon ini? Kebenaran atau kebatilan?" -- Tuan Muhammad Akmal, Mantin, Negeri Sembilan


0 comments:

top