Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

18 Syawal 1430H: Beberapa hari sebelum tibanya bulan Ramadhan yang didamba Mukmin, Allah menurunkan rezeki kepada saya dalam bentuk beberapa sesi katering. Di sini saya menyorot 3 daripadanya; 31 Julai di Kampung Kemensah, Ulu Klang; 1 Ogos di Mont Kiara; dan klien korporat Foresight Industries Sdn. Bhd. di Bandar Puncak Alam pada 19 Ogos. (Gambar kiri: Ayam BBQ dan makaroni goreng di sesi BBQ di Mont Kiara, KL)

Iklan: Saya menyediakan perkhidmatan katering untuk sebarang majlis. Menu pelbagai boleh disediakan; masakan Melayu, Cina, India dan Barat. InsyaAllah, semua dijamin halal mengikut syariat Islam.

(Buku apa saya sedang baca? (1) Asmaul Husna: Dengan NamaMu Aku Hidup oleh Tok Guru Nik Abdul Aziz bin Nik Mat, (2) Novel sejarah - Bidadari Paderi oleh Saiful A. Imam)


Photobucket
Photobucket
(Doa selamat di Kampung Kemensah, Ulu Klang, Selangor, 31 Julai 2009)

Photobucket
(BBQ di Mont Kiara, Kuala Lumpur, 1 Ogos 2009)

Photobucket
(Foresight Industries Sdn. Bhd. di Bandar Puncak Alam, Selangor, 19 Ogos 2009)

0 comments:


Photobucket
top