Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

'Sangeetha', garapan dua budaya bangsa Azizi

Novelis terkenal, Azizi Haji Abdullah muncul sekali lagi dengan novel terbarunya berjodol 'Sangeetha' yang diilhamkan selama setahun ketika menjadi penulis tamu Dewan Budaya dan Pustaka (DBP) pada tahun 2006.

Saterusnya

2 comments:

ulasbuku said...

Melihat wesutera, saya assume anda wanita. Izinkan saya menjemput saudari ke laman bloga saya yg tidak seberapanya untuk ulasan buku. Keraan minat kita sama

http://www.ulasbuku.blogspot.com/

Web Sutera said...

Sdr mxypltk, terima kasih atas komen. Saya lelaki sejati sdr, bukan wanita.
Ya, minat kita sama. Jemputan diterima.

Salam ukhuwah


Photobucket
top