Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

28 Ramadhan 1431H - Alhamdulillah, kita berada di penghujung Ramadhan 1431 Hijrah. Saya doakan semoga kita semua akan berjumpa lagi penghulu bulan ini untuk tahun hadapan, insyaAllah. Saya ada beberapa perkara yang ingin dinyatakan atau diumumkan.

(1) Ucapan terima kasih dan penghargaan kepada semua rakan dan klien yang menempah biskut Hari Raya Aidilfitri tahun ini. Syukur ke hadrat Allah, Tuhan yang Maha Pemurah, di atas kurniaan rezeki dariNya. Semoga kalian beroleh keampunan Allah di Ramadhan ini dan meraikan Syawal yang ceria dengan penuh kesyukuran. Terima kasih sekali lagi. Lusiana Catering akan menyediakan lagi aneka biskut
Hari Raya Aidilfitri pada tahun mendatang.

(2) Saya memohon kemaafan kepada rakan dan klien yang menghubungi Lusiana Catering untuk mendapatkan perkhidmatan katering berbuka puasa tahun ini. Banyak tempahan dan permohonan yang tidak dapat saya penuhi justeru sebab dan alasan yang tidak dapat dielakkan.

(3) Lusiana Catering masih membuka tempahan untuk katering keraian Hari Raya Aidilfitri. Pihak saya ada beberapa pakej yang ditawarkan, mengikut bilangan pax dan bajet yang ada. Hubungi Lusiana Catering bagi sebarang pertanyaan melalui emel, borang pertanyaan atau pun nombor telefon yang disertakan. InsyaAllah, pihak saya sedia untuk berbincang.

Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri 1431 Hijrah. Maaf zahir dan batin. Berhati-hati ketika memandu.

Katering Aidilfitri: Majlis rumah terbuka Aidilfitri Tenaga Switchgear berwarna peach
Rumah terbuka Hari Raya Aidilfitri Delphax, pengeluar produk perubatan
Rumah terbuka Aidilfitri Khairi Consult di akhir Syawal 1430 Hijrah
Aidilfitri: Rumah novelis Ramlee diserbu tetamu sehingga waktu Isyak

P/s: Apa agaknya yang sedang dikatakan oleh 'penjaga' rak barang-barang Lusiana Catering di atas?

0 comments:


Photobucket
top