Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

Buku Keganasan, Penipuan & Internet: Hegemoni media daulah pecah ini adalah kumpulan tulisan-tulisan Hishamuddin Rais a.k.a Isham yang pernah disiarkan di kolum Surat Tanpa Alamat dalam akhbar Oriental Daily berbahasa Mandarin. Dalam kumpulan ini juga termasuk tulisan kolum Dari Brickfield dalam Berita Keadilan dan Dari Jelebu, blog Isham di Malaysia Today. Edisi paperback ini berharga RM30.00.

** Saya pengusaha perkhidmatan katering untuk sebarang majlis. Sila hubungi saya melalui telefon atau emel jika ada majlis yang memerlukan perkhidmatan katering. Menu pelbagai, terdiri dari masakan Melayu, Cina, India dan Barat. Menu dengan harga berpatutan, insyaAllah. Sila klik
di sini untuk maklumat lanjut.

***
Kerehatan yang paling besar semasa bekerja ialah ketika solat, berhubung dan bercakap dengan Allah. Seterusnya, biasakan membaca ayat-ayat suci Quran dan menelaah terjemahannya di waktu senggang.

0 comments:


Photobucket
top