Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

Habis aku sekali lagi! Pihak Karangkraf dan Utusan akan adakan jualan buku-buku dengan diskaun yang sukar ditepis. Karangkraf dari 29 Januari hingga 1 Februari 2010, manakala Utusan pula pada 27 Januari hingga 7 Februari. Ulat buku, apa lagi. SERBU!

Datang ke pejabat Utusan Publications & Distributors di Taman Shamelin Perkasa, Cheras, Kuala Lumpur. Jualan anak syarikat Karangkraf pula bertempat di lokasi Seksyen 15, Shah Alam, Selangor.

P/s: Bulan Mac tahun ini pula ada Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur. Banyak pula perlu melabur dalam tempoh terdekat ini. Hmm, perlukah aku pecahkan rekod tahun 2010 bagi membeli buku-buku? Aduhai. Sahabat, tolong aku, hahaha...

2 comments:

akimsensei said...

sama2 la kita bersedia abg web.. bersedia untuk tak serbu.. bolek ke? haha.

Web Sutera said...

Sahabat hamba, Akimsensei, saya tidak pergi ke Shah Alam. Tetapi saya ke jualan Utusan di Tmn. Shamelin, hari ini, 2 Feb. 2010. Hampir RM100.00 dibelanjakan.

top