Blog ini membicarakan soal buku, bahasa dan dunia penerbitan secara khusus. Ini sebagai dedikasi kecintaan saya terhadap buku dan ilmu. Semoga bermanfaat untuk semua. Dalam masa yang sama ia juga merangkumi kembara kerjaya dan persoalan kehidupan.

Pandangan Web Sutera:

Perkara ini saya kurang bersetuju. Sepatutnya kerajaan Selangor di bawah PR fikirkan mengenai kebaikan yang dapat diraih dari pesta buku ini. Saya sangat berharap Tan Sri Khalid tidak mengikut perasaan.

Saya secara peribadi tidak membaca akhbar penerbit ini, tetapi buku-buku yang diterbitkan oleh anak syarikatnya tetap saya beli dan baca.

"Beberapa hari lepas saya agak sibuk dengan persiapan Pesta Buku Selangor 2008. Saya dilantik sebagai Pengerusi Publisiti & Promosi bagi Pesta Buku Selangor 2008. Ini tanggungjawab yang cukup berat pada pandangan saya. Sebelum ini saya hanya sekadar AJK sahaja di bawah pengurusan Tuan Haji Ishak Hamzah, pengarah urusan e-Media. Selepas ..."

View Original Article

0 comments:


Photobucket
top